Verzenden en bezorgen

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel en efficiënt mogelijk te verzenden en te bezorgen. Hieronder vindt u meer informatie over onze verzend- en bezorgprocedure:

1) Verzending:

- Bestellingen worden doorgaans binnen [aantal werkdagen] na ontvangst van betaling verzonden.

- Wij verzenden en bezorgen voornamelijk in de Benelux, maar ook in de rest van Europa

- Verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht en de bestemming van uw bestelling.  Prijzen zijn verrekend voor franco leveringen in de Benelux.

   We behouden ons het recht om voor leveringen buiten de Benelux een extra leveringskost aan te rekenen. Gelieve ons hiervoor te contacteren.

- Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging met een trackingnummer om uw pakket te volgen.



2) Bezorging:

- Pakketten worden bezorgd door onze verzendpartner , voornamelijk Bpost of PostNL.

- U kunt de geschatte bezorgtijd van uw pakket volgen met behulp van het trackingnummer.

- Indien u niet thuis bent op het moment van bezorging, zal de bezorger proberen het pakket bij de buren af te leveren of een nieuwe bezorgafspraak maken.

- Bij ontvangst van uw pakket dient u de inhoud te controleren en eventuele schade of tekortkomingen direct te melden.



3) Retourneren:

- Mocht u niet tevreden zijn met uw bestelling, dan heeft u 7 kalenderdagen de tijd om deze te retourneren.

- Meer info kan u vinden op onze site.

Voor meer informatie over onze verzend- en retourvoorwaarden, verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.

Als u nog vragen heeft over verzending en bezorging, neem dan gerust contact met ons op via het algemeen mailadres.